En tuff brud i lyxförpackning


Som några vet sedan tidigare har jag gått och läst en kurs i aktiekunskap ute i Svalöv. Idag när jag loggade in på mailen så såg jag att jag hade fått ett mail från min lärare i just denna kurs.
Läste igenom vad det stod och det som framgick var att ännu en ny kurs skulle erbjudas.
Jag tänkte efter en stund och kom fram till att jag inte har tid till det. Hur intressant och lärorik det än är, så känns det som andra saker måste prioriteras (jobb, distanskurs, vänner, jonas osv).
Jag svarade ärligt och sa att tiden helt enkelt inte räcker till och här är svaret;

"Hej Johanna !  
Tack för Ditt trevliga mail! Vi kommer att sakna Dig,men jag förstår.
Min dotter Madeleine läser oxå just nu på distans och det verkar
ganska komprimerat så tiden räcker inte till så mycket annat än att
sköta det vanliga livet samtidigt.   Lycka till med Dina studier och Din framtid !   
Kram ******
You Go Girl"

haha hur tufft skrivit är inte detta för en dam på 70 år?
YOU GO GIRL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback