Jag vill inte

Efter ett tufft beslut har jag gått med på att slänga två par skor (Jonas säger egentligen tre, men jag låtsas inte höra ) i och med att jag köpte ett par nya förra veckan. Jag kan köpa den teorin att man kan byta ut gamla när man ändå köpt nya, men det tar mot. Jag brukar inte ha svårt att slänga saker, men skor, det är svårt. Visst, jag använder inte alla, just för tillfället, men tänk, en dag kanske jag vill ha just dem där skorna som slängdes för några veckor sedan. För visst är det typiskt... jag slänger ett par skor som inte blivit använda på si sådär ett år, sen veckan efter så tänker man "de skorna hade varit fina/sköna idag". Varenda gång, det slår inte fel. Jag får ta mig en ordenlig funderare och se om jag tar tag i saken i kväll, men jag vill inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback