Oväntat besök...

... i form av en groda i ögat. Nu hoppar det upp och ner och det är väldigt irriterande. Hur som helst, onsdag idag, redan, det innebär ju lill lördag, vilket i vanliga fall brukar innebär något smaskigt och gott som jag unnar mig själv. Däremot har jag inget sug efter godsaker, helgen har tydligen satt sina spår. Jag är mätt på godis, just för tillfället i alla fall.
Till lunch däremot blir det en smarrig korv stroganoff, det kommer glida ner i magen utan några större problem. Direkt efter jobbet är det bank möte som gäller och sen veckohandling och sen ska jag försöka träffa Emelie, det ska jag väl hinna? Kanske träffa dannis också och titta över vår anmälan till högskolekurser/program i höst... hm, nu blev det lite stressigt. Äh det hinner jag, fast jag vill se Manchester United matchen också... äh
det löser sig!


Kommentarer
Postat av: Potee

Glory Glory Man. United!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback