10.00, dags för kaffe

Jag verkar ha någon inbyggd mekanism som får mig att komma att tänka på den här lilla trevliga bloggen, varje dag runt tio tiden. Av någon konstig anledning. Ny dag, tisdag. En dag som kommer se ut som de flesta andra. Jobb och sen något roligare framåt kvällen. Ska kanske försöka få med Dannis & Linus på kvällsfika? Vi måste ju försöka träffas så mycket som möjligt nu, innan även dem lämnar Landskrona. Dannis kommer befinna sig lite närmre, medan Linus sticker en bit längre bort, men vad spelar det för roll? Vänskapen lever vidare ändå, men det är inte riktigt samma sak när man måste planera besöken. Hur som helst... kvällsfika. Kanske, kanske inte. Jag är lite sugen i alla fall, annars lär vi hitta på något annat skoj, om de ens vill träffa mig, men det måste dem, jag bestämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback