4 dagar är väl ingenting


Stolen är inställd, telefonen är igång, kaffet rinner ner... Allting är som det ska. Befinner mig på jobbet såklart, och det känns som det blir en bra dag. Två timmar har redan gått och vips, snart är jag hemma. Eller ja, nästan.
Helgen har varit lugn och skön, vilket är behövligt. Känner verkligen att semestern är efterlängtad, då jag är trött näst intill hela tiden. Har sovit på eftermiddagarna både i lördags och söndags, och det är underbart. Jag lägger mig ner i några minuter, försöker läsa, men sen slängs boken till sidan och jag somnar gott en liten stund. Snart så, fyra dagar sen blir det gott om sömn. Fast det är fyra dagar dit, en dag i taget. Nu är det dags för 10 fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback