Mätt, förväntansfull och rödbränd

Nu är allting packat och klart, passet och pengar ligger framme och ska läggas ner i handbagaget. Klockan närmar sig elva och jag är faktiskt trött, så jag tänkte ta vara på situationen och gå och lägga mig, tacka tidigt morgon och pajbakadet för det. Har haft en toppen dag tillsammans med alla härliga kusiner(förutom Emelie snutt som var tvungen att jobba) och massa andra folk som bor/känner folk på Gråen. Har massa, massa bilder, men jag har varken ork eller tid för att lägga upp alla, men en lite förhandvisning kan ni få. De andra dyker upp när vi kommer hem.

Jag är inte den flitigaste uppdateraren och det lär väl inte dyka upp några inlägg nu fram till onsdag eftersom vi äntligen sticker iväg till Prag 05.30 imorgon bitti. Det ska bli så jäkla underbart! Därmed stänger jag ner datorn och inleder min efterlängtade semester!

   

    

   

 

Kommentarer
Postat av: Lina

vilka haaaaarliga bilder :) ha det super i Prag Joooojo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback