Jag har sett Coca Colas julreklam!

Som rubriken säger, jag har äntligen fått se den. När jag satte igång tv:n hörde jag ett bekant ljud och visst var det Coca Cola reklamen. Nu är det verkligen jul, det enda som saknas är lite snö utanför fönstret, men ska man tro meteorologerna lär även den dyka upp imorgon, så jag håller tummarna.
Nu har jag redan hoppat ner i mina nya pyjamas byxor, jag har plugget här sidan om tillsammans med ett stort glas kallt vatten och Svenska Hjältar på tv:n, men snart bytar jag kanal och tittar på CSI istället. Antar att jag lägger ifrån mig plugget strax, eftersom jag hellre råkar vända blicken till tv:n än till böckerna.
Jag har också varit hos K och Mange och hämtat min kamera, så äntligen slipper jag mobil bilderna. Fast de bilderna här nedanför är tagna med mobilen. Det är mamma och pappas fina gran samt mammas lilla pepparkaksland. Med det säger jag tack och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback