JULAFTON

Godmorgon!
Här sitter jag och njuter till fullo i mina nya pyjamas byxor. Det är snö utanför fönstret, jag har tänt ljus i hela lägenheten, har gjort varm choklad och jag ska alldeles strax väcka Jonas. Igår var en supermysig kväll som vi spenderade hos mamma och pappa. Vi spelade bingo (var så nära att vinna en bil!), åt gott och delade ut julklappar. Eftersom jag ska fira med Jonas i år, så gjorde vi det mamma och pappa igår. Fick massa fina saker som jag är supernöjd med.
Snart är det dags att sätta igång dagen. Först ska jag mysa lite med Jonas, och ge Svante sin julklapp, sen kl 11.00 är det frukost hos Thomas och Agnetha, följt av jul med morfar, sen klockan tre ska jag sitta ner och titta på Kalle Anka hemma hos Rudolfssons. GOD JUL ALLIHOPA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback