Tidig julklapp

Puh vad jag blev trött alldeles plötsligt. Tung i huvudet och helt matt. Orkar inte ta tag i matlagningen heller, beställa hem kanske?
Körde inom Kappahl på vägen hem och kunde inte låta bli att handla hem ett par super mysiga sovshorts till mig själv. Det blev ett par vantar också, som ett impulsköp då jag antagligen tappat mina andra och nu smyger sig minusgraderna allt närmre. Blev en julklapp också, men det kan jag såklart inte skriva ut här. Äh nu lämnar jag datorn för en stund, tänkte faktiskt vila ögonen en stund.


fina shorts från Kappahl! 75 riksdaler


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Jojo dom handlade jag med!! Visst är dom söta. Rena impulsköpet, kunde inte heller stå emot dem.. Hehe!

Postat av: Jag;

där ser man! :) super mysigt verkligen

2009-12-12 @ 16:25:39
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback