Nu byter jag pyjamasen mot joggingbyxor

Jag bestämde mig för att stanna hemma idag också. Det sägs att man ha en feberfri dag innan man ska gå tillbaka till jobbet, så det var lika bra. Har precis slått upp receptet för kanelbullar i mormors gamla kokbok, så nu ska jag vara en underbar flickvän och överraska Jonas med varma kanelbullar när han kommer hem i eftermiddag. Hoppas han blir glad. Känner mig ganska pigg, så jag ska nog gå en kort, kort runda, bara till jges (typ runt hörnet) och inhandla det lilla som vi saknar i skafferiet för att fullfölja bakningen. Känner ett litet sug efter kall coca cola, så jag tror jag handlar en sån också, det är faktiskt fredag.


Kommentarer
Postat av: annie svarar

börjar du titta på andra avenyn kommer du aldrig kunna sluta, jag lovar ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback