När en flicka talar skånska


Mamma&pappa och var som sagt här tidigare och hälsade på Svante. Det blev full fart på honom eftersom mamma tog på sig rollen som lekledare.
Nu har vi nästan precis ätit färdigt mina hemmalagade pannbiffar, som satt där de skulle! Riktigt gott. Jonas har begett sig till våra kära "grannar" snett över gatan, nämligen Jonas och Nicklas, där de troligtvis sitter och spelar xbox om jag känner dem rätt.  Får se när han dyker upp igen. Förlorar han många matcher kommer han väl snart, men vinner han däremot, lär han stanna där ett tag och höja sitt självförtroende :) Själv sitter jag här och tittar på "Såld på hus" som visas på tv4+. Ett ganska roligt program där fastighetsmäklare ska sätta ett pris på en lägenhet som redan har blivit såld. Roligt och se vad mäklarna tittar på och vad dem tycker att de respektive lägenheterna är värda. Idag är där med två mäklare från Svalöv, (av alla ställen) och det är aldrig fel att höra skånska på tv. Svante är såklart också här, men han är helt utmattad efter mammas lekar tidigare, så han ligger här på bröstet och är helt utmattad.  22.40 hade jag i alla fall tänkt mig att ge Victoria Silvstedts program, My Perfect Life en chans, det börjar på tv4.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Just det, det var därför jag hade skrivit upp 22.40 tv4 i min kalender (nördigt, jag vet) men så glömde jag det ändå.. Tusan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback