Hejåhå


Godmiddag!

Gårdagen var som vanligt super trevlig, lilla K saknades givetvis, men hon är på äventyr uppe i landet. Det bjöds på te och min morotskaka som faktiskt blev över förväntan!  Med glasyren på blev den inte alls torr och den rekommenderar jag mig själv att göra igen. Satt och pratade om allt och ingenting och det är sånt som verkligen behövs, det uppskattas alltid och jag tror inte man kan få för mycket av det. Vid halv elva tiden lämnade dem my place och jag satte mig framför tv:n för att invänta Jonas som var iväg (jag sparkade ut honom! Nej, så taskig är jag inte, han gick självmant) och spelade poker med sina amigos. När klockan närmade sig kvart över elva fick det dock vara nog, nu var det svårt att hålla ögonlocken uppe, så jag dök ner i sängen och vaknade när alarmet ringde 06.15 imorse och Jonas låg sidan om mig. Har inte hört när han kommit hem eller något, men huvudsaken är att han hittade hem till mig :)

Så ja, här sitter jag på jobbet med ett toppenhumör!
Det är fredag, jag mår bättre än igår och jag känner mig ganska utvilad (hade såklart kunnat sova lite till imorse med tanke på att Jonas ligger kvar i sängen när jag går, men...) och allting känns bara bra. En härlig känsla minsann.
Vår mail på jobbet fungerar inte, som vanligt, så jag sitter mest och röjer undan allting som går att göra utan mail, vilket egentligen inte är mycket, men något måste man göra.
Vet inte riktigt vad kvällen erbjuder, men jag är sugen på en riktigt god middag tillsammans med Jonas i alla fall, och det är ju lätt att fixa, vi är två mästerkockar!
Jag tar dagen som den kommer, nu ska jag sortera in papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback