Glory, glory Man United!

Nu är det veckohandling som står på schemat. Mjölk, ost, skinka, potatis m.m ska inhandlas.
Tog bilen i morse pga vädret som var hemskt. Blåst och regn är ingen bra kombination. Därför är det jag som står för shopping då det annars brukar vara Jonas. Har inte riktigt bestämt mig vad det blir för kvällsmat... väljer mellan tonfisk eller falukorv. Haha, vilken skillnad på maträtter. Hur som helst, vid åtta halv nio sticker jag till lilla K och träffar resten av "gänget". Tre av oss lämnar landet ännu en gång imorgon, så ikväll är det dags för ännu ett sånt där jobbigt avsked. Det gillas inte alls...
Och jag har blivit lovat att vi ska ha tv:n igång i bakgrunden, då det är världens match mellan Manchester United och Arsenal ikväll. Jag vet att Mange är på min sida i alla fall.
Vet inte riktigt vad jag hoppas på, (såklart United!) men kanske Arsenal för husefridens skull? :)


Kommentarer
Postat av: Lina

mm vad gott! med grovbröd.. mumma :)

2009-05-05 @ 18:34:45
Postat av: Anonym

glory glory glory man united

2009-05-05 @ 19:51:13
Postat av: Potee

Du kan ju passa på att hälsa Jonas "who the fuck is Man utd?" hahah;D

2009-05-06 @ 04:22:16
Postat av: Jag;

Potee; Det vågar jag faktiskt inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback