Underbara ledighet

Super trevlig kväll igår. Grillning hos Fredde, snack i kassaskåpet, skratt, sång och vänner, lyckad kombination. Vid tolv tiden begav vi oss vidare ner mot stan och till Infernos premiär för deras uteservering. Mötte upp tjejerna innan vi traskade vidare ner mot Strand. När sista skjutsen kom till strand, med resten av gänget som varit hos fredde, hoppade jag in i bilen som tog mig hem säkert. Tack Frida :)

Idag är det fredag och man är ledig. Jag behöver inte säga hur mycket jag älskar att vara ledig, för vem gör inte det?
Nu ska vi köra iväg och handla diverse ingredienser som sen ska få vara innehållet till vårt äventyr för dagen. Vindruvor, jordubbar, kex, godis, saft, choklad m.m
Alltså, picknick. Destinationen är fortfarande oklar, men vi lär säkert hitta ett smultronställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback