Back to basic

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, jag mår bättre och är inte alls lika hängig. Tacka nyponsoppa, Jonas, te och sängen för det. Idag var jag hos mamma och pappa och tog ett ordentligt bad. Med varmt vatten tillsammans med thai olja(något mamma köpte i Thailand, som mjukgöra musklerna och vara bra för kroppen, sen luktar det Jenka också, ett +) kändes det bättre. Det var nog badet som gjorde susen, efter lite yrsel och en kort powernap i deras soffan kände jag mig mycket bättre.
Imorgon blir det jobb igen och det känns faktiskt bra. Tar det säkra före det osäkra, vilket innebär att jag väcker Jonas imorgon bitti så han får köra mig till jobbet(så jag inte blir kall etc hehe). Nu ska jag koka mig ytterligare en kopp te, krypa upp i soffan och titta på Arga snickaren, följt av Efterlyst. Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback