Dags för film

Efter en god tacopaj följt av godis, som för övrigt fortfarande trycks in i munnen har vi nu satt igång filmen. Ikväll blir det en, vad jag har hört, väldigt bra och rörande film. The boy in the striped pyjamas. Har sett ungefär tio minuter av den hemma hos Hampus, och blev förälskad direkt, och nu äntligen ska jag få se början och slutet.

"Set during World War II, a story seen through the innocent eyes of Bruno, the eight-year-old son of the commandant at a concentration camp, whose forbidden friendship with a Jewish boy on the other side of the camp fence has startling and unexpected consequences"

Kommentarer
Postat av: K

JOHANNA FÅR JAG LÅNA DEN FILMEN AV DIG ELLER VAR HAR DU FÅTT DEN IFRÅN? Jag har hört om den för ca ½ år och den ska tydligen vara GRYM. Jag älskar dig, hör av mig i kväll

2009-09-20 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback