Oh yes

Godmorgon fredag!
Sedär ja, då var det minsann fredag och veckan har bara svischat förbi. Dagen börjar som vanligt med morgon kaffet, som var väldigt starkt idag, men då vaknar man till. Koppen är redan slut, så jag funderar på att gå och hämta lite påfyllning.

Kalla mig gärna katt nörd eftersom jag ofta skriver om vår lille kissemiss, men han är för rolig. Igår stod jag och duscha blommorna (de är stora så det är lika bra att vattna de i duschen, hur som helst) när Svante plötsligt går in i duschen. Jag tänkte att han får skylla sig själv när han är så nyfiken. Visst, han gick runt där inne, blev lite blöt och tänkte traska ut igen, men icke sa nicke. Jag tog tag i honom och tänkte "när han ändå är blöt kan vi duscha honom" and so I did. Efter lite motstånd gick det bra, och han var nog överlycklig när jag väl stängde av duschen. Virade in honom i en varm handduk där jag torkade honom lite, sen tittade han surt på mig och hålla ur för att skaka loss pälsen och börja tvätta sig själv. Hehe, jag vann den ronden.


   


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback