April 20, 2010

Det här med flygkaoset är helt otroligt. Jag har äntligen börjat släppa lite på min bitterhet och börjat inse att jag är hemma och sitter på kontoret istället för att äta en god frukost och shoppa på Barcelona gator (..suck). Nu sitter jag istället och tänker på hur många som egentligen påverkas. Jag sitter hellre här hemma, säkert, än att sitta fast i ett främmande land där de skickar dig runt mellan olika länder för att försöka hitta en alternativ väg hem. Emelie skulle kommit hem idag, istället är hon ombokad tills imorgon (håller tummarna!), Amanda och Birgitta kommer troligtvis inte iväg till Rom på tordag och Tommy kommer troligtvis inte heller iväg till Barcelona som är planerat på torsdag. Det är helt otroligt det som händer och på något sätt är jag ändå "glad" att jag inte kom iväg med tanke på omständigheterna. Istället får jag återgå till verkligheten. Idag är det tisdag och det är dags för en ny tipsrunda tillsammans med farmor. Vi satsar såklart på alla rätt, igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback