FULL FART

Det blev en tidig morgon idag. Eftersom vi båda somnade i soffan igår runt halv elva så var vi uppe med tuppen idag. Jonas gick upp lite innan åtta och jag kom ungefär en halvtimme efter. När jag väl var uppe så slängde jag ihop en deg och 45 minuter senare luktade det nybakta bullar i hela lägenheten. Love it. Nu ska jag bara klä på mig sen sticker jag iväg och börja dagens aktiviteter. Solen skiner, humöret är på topp och jag tror detta blir en alldeles fantastisk dag i vår alldeles fantastiska stad. Adíos amigos

mums!


Kommentarer
Postat av: anne-li

mmmm vad gott det ser ut :)

2010-04-10 @ 11:22:42
Postat av: Lina

Mums ni är så duktiga med ert bakande =)

2010-04-10 @ 18:40:27
Postat av: Jag;

de blev faktiskt jätte goda! :) nybakta bullar är det bästa!

Postat av: Lina

tur att jag och Ullis ramlade in på din blogg imorse när vi sega vaknade upp här hemma med tomt kylskåp, jättehungriga...

2010-04-11 @ 16:24:11
Postat av: Jag;

hahah, jaså? bara ring så hade där funnit bullar till er, gjorde en maffig sats :D

2010-04-12 @ 08:24:35
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback