GUILTY OR NOT GUILTY

Okej, jag kommer alltid på mig själv sittandes med huvudet alldeles för nära skärmen och helt fastklistrad i en artikel på nätet. Jag har en viss förmåga att sätta mig in i många artiklar som skrivs på nätet och när jag väl börjat kan jag inte sluta förrän "historian" är avklarad. Den senaste jag kommer ihåg jag fastnade för, var om morden på Saga och Max i Arboga, samt deras mamma som i samma händelse blev allvarlig skadad. Jag tycker det är otroligt intressant att dyka ner i en historia man inte följt från början och sedan följa utvecklingen. Senast i raden gällande artiklar som fångat mitt intresse (förutom mordet här i Landskrona) är mordet på Linda Chen, och den rättegång som gäller hennes mordmisstänkte pojkvän Mats Alm. Den där mannen, det är något skumt med honom. Säger att han varit kidnappad samtidigt som man hittat bilder på honom från Stockholm och sen påstår han att det inte är han på bilderna, hans märkliga uttalande i Efterlyst för några veckor sedan, hans skämt om att mörda Linda Chen för att få ut hennes livsförsäkring, hans datorn med mystiska meddelande m.m.
Viktigt att komma ihåg, man är alltid oskyldig tills motsatsen bevisats.

Någon mer som följer den rättegången förresten?
-->Kvällsposten, mer, och mer
-->Aftonbladet, mer och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback