HÅLL TUMMARNA

Nu kör jag och hämtar upp Jonas och sen brummar vi vidare till Väla bil och Peugeot. Ska visa dem "skadorna" på bilen som jag är ganska orolig över för att vara ärlig. Har aldrig sett något liknande tidigare och jag hade helst sluppit att betala en massa pengar, så vi får hålla tummarna. Vi tänkte gå in på Väla också och äta kvällsmat där innan vi brummar tillbaka igen. Sen ska jag träffa tjejerna för en kvällsfika på 261, där Kajsa även jobbar ikväll, så vi håller henne sällskap en stund. Efter fikan blir det ett snabbt stopp på solariet tillsammans med Frida. Tänkte bättra på brännan lite, så jag slipper skrämma bort och blända alla spanjorer när jag landar i Barcelona.


Kommentarer
Postat av: Linus

du kan va lugn jojo. spanjorerna är bleka som fiskar och rockar dunjackor minst en månad till. ;)

2010-04-08 @ 16:50:19
Postat av: Linus

du kan va lugn jojo. spanjorerna är bleka som fiskar och rockar dunjackor minst en månad till. ;)

2010-04-08 @ 16:50:54
Postat av: Jag;

hahah, säger du det? Vi får se till att fixa din linne bränna från Ven när jag är hos er, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback