RELAX

En kväll helt i min smak. Efter ett besviket besök på Peugeot Helsingborg körde jag och pappsen hem och sen stack jag till Tommy för att lämna saker till grabbarna. Han har tur den där Tommy, hans flyg går som planerat, så han får minsann sin semester. Sen styrde jag bilen ner mot City Gross och plundrade affären på massa smått och gott och nu är kylen full igen. Fullkomligt älskar när man har många valmöjligheter när man öppnar kylskåpet. Kvällens middag är också färdig, en smarrig tacogratäng, jag är nyduschad och insmord och har krupit upp i soffan och här tänkte jag stanna och vänta in Jonas som kommer hem vid halv nio tiden. Sen blir det Efterlyst, lite te samt choklad innan sängen kallar. Helt lagom lill lördag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback