00.14

Nej, det blev ingen bio. Vi orkade faktiskt inte leta vidare efter biljetter, så vi flyttar fram det till nästa helg istället. Istället har vi avnjutit en god middag sen har vi varit på skilda håll. Jag har träffat Linus, vilket jag inte gjort på alldeles för länge och vi gjorde vad vi alltid brukar göra, nämligen spela tv-spel, hehe.
Just det, jag hittade ett par perfekta jeans i stan också, men jag köpte inte dem. Varför? Därför jag alltid hamnar i mitten mellan två storlekar. Tar jag det paret som sitter bäst, vilket oftast är storleken större, slutar det oftast med att jag blir lika arg och besviken efter två användningar eftersom byxorna töjt sig och sitter skit fult. Därför funderar jag på om jag ska ta storleken mindre, trots att jag knappt kan knäppa knappen och hoppas det töjer sig och blir till de perfekta jeansen... svårt det där.
Jag får helt enkelt sova på saken, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback