DET ÄR PÅ TIDEN

Vet ni vad jag sitter och gör? Jag målar. Äntligen.
Vet inte hur många gånger jag har tänkt att "nu ska jag sätta mig ner och sitta en stund" men det har liksom aldrig blivit än, förrän nu. Här sitter jag på golvet i vardagsrummet, med massa tända ljus, en lampa, alla färger och pennor. Det ska också tilläggas att det är Lars Winnerbäck underbara musik som får prägla kvällen till ära. Hans låtar passar på något sätt in, i alla fall just för kvällen. Jag tänkte faktiskt fortsätta en stund till, innan jag tar en varm dusch och sen kryper ner i sängen. Får somna ensam ikväll efter Jonas är ute på äventyr (Call of Duty äventyr). Det ska väl gå bra, jag brukar somna rätt fort och när jag vaknar upp är det fredag, tjoho.
      


Kommentarer
Postat av: Anonym

2 gånger like! måla och winnerbäck!

2010-01-21 @ 22:33:10
Postat av: Jag;

ja, härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback