Jag lånar från Lina :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det hoppas jag innerligt
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det.
5. Vilka länder besökte du? Hm, Tjeckien. Var det allt? 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kanske en resa, den traditionella till Mallorca och mer positiva besked.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj, vad svårt. Kan inte nämna ett
8. Vad var din största framgång 2009? Att våga stå på mig och att jag sökte till Polishögskolan
9. Största misstaget? Säkert något, men jag kan inte minnas något specifikt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk, ja, men inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Massa saker till lägenheten
12. Vad spenderade du mest pengar på? Gissar på "inredning", räkningar och kläder :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Livet gör mig glad, carpe diem
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Den enda jag kommer på nu är Sexy Bitch, haha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Väldigt blandat, kan inte svara faktiskt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? "Släppt loss"
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit åt mig
18. Blev du kär i år? Jag blev kär för sex år sen, och är lika kär idag.
19. Favoritprogram på TV? Efterlyst.
20. Bästa boken du läste i år? Snabba Cash
21. Största musikaliska upptäckten? Oj, ingen aning, ingen upptäckt, men för att nämna något musikaliskt, David Guetta på Slagthuset i Malmö
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Glad för allt jag fick.
23. Något du önskade dig men inte fick? Ja
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Har man dåligt minne om jag inte minns? Jo! Middag med vänner på tycho.
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkerligen.
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som många andra, leggins och en skön tröja /tunika.
27. Vad fick dig att må bra? Jonas, familjen och vännerna, alltid.
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen på? Hm, ingen aning.
29. Vem saknade du? Många, som varit borta ett tag och kommit tillbaka. Ullis, Emelie, Linus, syster m.m.
30. De bästa nya människorna du träffade? Fan, minnet sviker. Alla är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback