19 november 2010

Andra fredagen i rad som jag sitter ensam i lägenheten, detta jäkla tv spel alltså... haha. Nejdå, det är inte så illa som det låter. God mat, godis och julmust håller mig sällskap samtidigt som årets första snö faller utanför fönstret, hur mysigt?! Jag fullkomligt älskar snö, men det kunde varit några grader kallare så den lagt sig ordentligt och man sluppit slasket men man får vara glad för det lilla. Nåja, ännu en skolvecka är avklarad och tiden bara rusar iväg. Har hunnit fixa två julklappar varav den ena är något tveksam av diverse anledningar så julklappsjakten sätter igång ordentligt nästa vecka. Hur som helst, några rader såhär på fredagkvällen, det får räcka för stunden. Det lär bli bilder under helgen eftersom jag tänkte tömma kameran, så hittar någon bilder som ni vill ha, bara ta för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback