Prioritering


Jag har gjort en prioritering. Jag har massor med plugg som måste göras men samtidigt är jag ledig både onsdag och torsdag vilket betyder att jag hinner med mer plugg under dagen än vad jag hade gjort i vanliga fall. Därför har jag bestämt att jag cyklar till Kajsa ikväll för att avnjuta en muffins-och scones kväll där hemma, hur gott och mysigt låter inte det?! Jag har också lovat att ta med hasselnötskaffe(tack Lina för introduktionen av detta himmelsk goda kaffe!) så att jag kan fortsätta att sprida budskapet att det är fantastiskt gott.
Nu däremot ska jag läsa ytterligare något kapitel i boken samt laga mat till Jonas innan jag cyklar iväg. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Lina

visst är det dundergott! Har kardemummakaffet med från Indiska, men det är ingen höjdare. Nu återstår bara kanelen att testa.. Vad tyckte tjejerna om hasselnöt? :D

Postat av: Jag;

Det var bara jag och kajsa som drack det, men jag har nog lyckats värva henne i alla fall! :) smarrigt

2010-09-22 @ 10:09:26
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback