Grillning

Oh hej å hå. Var i skolan mellan 08.30 - 09.50. Skrev ett samhällsprov som kändes helt ok sen var dagen över. Snacka om mjukstart. Nu har jag suttit inne alldeles för länge, dock har Dannis varit här på besök och kaffepauser är alltid uppskattade, men nu ska jag byta om och sen cyklar jag till Farah och Micke för grillning. MUMS. Har gjort i ordning smarriga kycklingspett med paprika, lök och champinjoner. Farah står för sallad och coleslaw så det blir ju en fantastisk middag med trevligt sällskap. Killarna spelar match (håller tummarna för Härslöv och tredje vinsten!) så de ansluter också senare under kvällen.

Imorgon är det valborg, och fest! En fest jag ser väldigt mycket fram mot eftersom vi lyckats samla ihop de flesta av alla gamla goda vänner. Bowling och fest står alltså på schemat, men det är först imorgon. Trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback