Är det ok att gilla Jennifer Lopez?


Jag gillar låten hon gjort tillsammans med Pitbull. Ni som känner för att lyssna, lyssna nedan. Nåja, nog om det. Dagarna rullar på och imorgon är det redan torsdag, tjoho. En torsdag som består av en föreläsning gällande intervjuteknik följt av en efterlängtad träff med världens bästa Kajsa. Det var tok längesen vi sågs men imorgon är det äntligen dags. Dessutom verkar det som vi äntligen kommer iväg till Göteborg tillsammans också. Vi ska med andra ord hälsa på Paulina, allihopa, tillsammans. NICE! Vi kör troligtvis upp på fredagen, dricker lite drinkar, äter en god middag och lite utgång, sen kör vi hem på lördag eftermiddag. I mina öron låter det mer än perfekt!

Tydligen fungerar det inte att lägga in klipp?! Jag förstår mig inte på Mac datorer...suck.
Här är den i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Lina

masken köper du på Kicks!

Postat av: linus

är det ok att gilla pasta?

2011-02-03 @ 00:37:24
Postat av: Jag;

Linus, det innebär ett solklart ja?! :)

2011-02-03 @ 21:02:17
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Jag;

tack Lina! :)

2011-02-03 @ 21:02:31
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: linus

då är det nog ok att gilla j-lo också ska du se!

2011-02-08 @ 00:03:30
Postat av: Caroline

Garderobsrensning!

Bl.a. en snygg orkesterjacka från H&M och massa söta klänningar!

http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-

Sista chansen på lördag!

2011-02-16 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback