Torsdag

Godmorgon!

Jag är ledig idag och sitter just för stunden och avnjuter en god frukost. Dagens planer är lite blandade. Jag ska veckohandla, umgås med mamma (och kanske pappsen?) med en runda på stan. Har en del att spana in och fixa där som står på min behöva-köpa-lista så man kanske kan börja med det redan. Därefter ska jag träffa Hannan och titta på hennes lägenhet, hinna köra till tippen (om jag orkar bära allt skit) och sen är nog dagen nästan slut. Hinner jag så ska jag även ringa Farmor och fråga om vi ska spela minigolf! Det låter väl som en trevlig dag? Jag tycker!
Förresten, vårt golv är färdigt! Olle är super-duper-mega-grym! Vi är verkligen super nöjda och resultatet blev över förväntan. Jag slänger in en bild, sen. Nu hinner jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback