Måndag, 19 september

Tjenixen!

Måndag igen... det är väl med blandade känslor man säger "måndag igen". Helgen är över, men samtidigt väntar en vecka med massa nya intryck och roliga saker, så det är liksom både på gott och ont.

Igår började vi fixa med vårt nya köksbord, ett runt. Lite skeptisk men jag tror ändå det kan bli bra i köket men det återstår att se. Ett jäkla jobb med att slipa alla ben och stolar. Mycket små detaljer och trånga utrymmen som också måste slipas men det är skoj när man gör det tillsammans. Jonas tog bordet och jag började med benen. Vi ska fixa idag också. Fast först är det jobb, sen tänkte jag sticka till stan och få fixat lite småsaker. Behöver hårnålar, (var tar alla vägen?!), ny mascara, hårband och lite annat. Därefter ska vi minsann på husvisning, dock inget vi ska eller vill ha men vi tänkte vara irriterande kunder och bara gå och titta, för skojs skull, det får man lov.

För övrigt längtar jag till lördagen den 1:e oktober, då ska jag äntligen färga håret och bli mörk. Precis som jag vill ha det. Ahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback