Våra fötter mår sådär

Allting är fantastiskt! Jag måste bara börja att säga det. Vädret är över förväntan och vi promenerar som aldrig förr. Våra fötter mår ok men vilken träningsvärk vi ligger inne med, bägge två. Vi går, fikar, går, går lite till, fotograferar, går, fikar, går, går, äter, går och så vidare, haha. Vi njuter till fullo, helt klart. Idag har vi varit hos Påven, hehe. Riktigt mäktigt! Bilder och så får komma senare, jag har massor! Nu står Jonas i duschen och snart ska vi bege oss ut igen, vi tänkte gå lite, haha. Middag står också på schemat, lutar mot att utforska Trastavere, ett tips från bästa Kajsa :)

Ps. Ca 25 grader och sol, woho!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt ni verkar ha det, bra att slå två flugor i en smäll med både träning och sevärdheter :))



Dunbollarna mår bra, bara Malte som kommer och vill bli klappad Nova sticker all världens väg. Fast i morse fick jag tag på henne och fick klappa henne ett litet tag :)



Ha en fortsatt underbar resa, här är det bara regn, regn och åter regn så passa på och njut!



Kram Linda

2012-04-26 @ 21:16:54
Postat av: Kajsa

Låter helt fantastiskt och det ante mig, rom gör ingen besviken!! Hoppas vädret håller i sig hos er och att ni får kläm på staden. Skriv om det är något du undrar över:) älskar dig!! Hälsa Jonas och ja, njut!!

2012-04-27 @ 07:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback