God morgon

Redan torsdag och det känns härligt. Imorgon är det fredag och fredagar är som vanligt efterlängtade. Vi funderade länge på om vi skulle köpa biljetter till Magnus Uggla som spelar på Citadellet men nu bestämde vi att vi hoppar den. Hade varit kul med tanke på att man ska visa och ta vara på roligheterna här i stan när det väl händer saker, men min snåla sida vann i slutändan.
Hur som helst, åt en supergod middag tillsammans med Farah igår och jag har saknat henne, fin fina Farah. Som dessutom är ny radiopratare på Din Gata 100,6, GRYMT! I september hör ni alltså henne mellan 15.00-17.00 varje vardag. Vi åt god förrätt med brie följt av himmelsk god tomatsoppa som jag absolut ska testa på att göra själv. En kväll helt i min smak.
Nu återgår vi till det faktum att det är torsdag och det är dags för dagens första kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback