Ja.. det stämmer



”All träning är som att sätta in pengar på en banken, ju mer du sätter in nu ju mer kan du ta ut i framtiden”

 

En bra text som inspirerar mig att gå till gymmet och det var exakt det jag gjorde imorse. 09.00 befann jag mig på crosstrainern och det var riktigt skönt att vara färdigtränad lagom till halv elva. Sen stack vi ner i stan och käkade en god lunch på Plan B tillsammans med Oskar och Sandra.

Jag intog har lördagspositionen för en stund sedan med nybryggt kaffe, Eldvittnet och ryggläge i soffan men vi ska snart köra en runda och handla lite gott till kvällen. Vi ska även passa på att leta efter Jonas bil, han vet nämligen inte var den är? Troligtvis har den blivit stulen eller så är herr Arvidsson väldigt förvirrad.

Så vi ska på biljakt innan jag intar lördagspositionen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback