Ekonomisk eller snål?


Jag kan inte bestämma mig. På söndag ska jag och Jonas på spa i Malmö och från början var allting bestämt att vi skulle åka till malmö, shoppa, gå på bio och sen sova på hotell för att sen vakna och äta en efterlängtad hotellfrukost innan vi stack vidare till spaet. Nu har vi andra tankar. Om nästan exakt en månad åker vi till Rom och jag kan inte låta bli att tänka att det känns "onödigt" att lägga pengar på hotell så nära inpå den resan, men samtidigt, vi har inte gjort något sånt här tillsammans på länge och det hade varit super mysigt att unna sig det här men snålheten i mig kommer fram. Fast kallar man det ekonomisk så låter det genast bättre... Hm.

Jag fick ansvaret innan jag gick imorse och bestämma vad vi ska göra, så det är upp till mig om vi bokar hotell eller inte. Åh, dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback