G

 
Jag loggde in på hemsida, letade upp mitt nummer och där stod det, G. Jag klarade tentan!
Woho, det var en befrielse att se rätt bokstav där efter koden... Nu återstår bara tentaresultatet för den andra tentan, men jag har ingen aning om när den förväntas vara rättad. Skit samma just nu i alla fall. Jag klarade min allra första tenta och det räcker ett tag för mig! 
 
Vad annars? 
Vi har satt igång på en ny kurs, sociala förhållande och livsvillkor, och det verkar vara en riktigt intressant kurs med föreläsningar om media, genus, rasism, segregation, klasskillnader och etnicitet. Parallellt med föreläsningar, grupparbeten och seminarier ska vi även skriva en detaljerad områdesbeskrivning om ett valfritt utsatt område. Eftersom de mest intressanta områdena i Malmö försvann snabbt så beslöt vi oss för att ta Koppargården, eller förlåt, Kopparängen som det faktiskt heter. Det ska bli spännande och riktigt intressant! Idag kommer min basgrupp till Landskrona så jag ska passa på att visa staden innan vi börjar med vårt arbete. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback