Måndag

Ännu ett inköp... men visst är den fin?
Jag var i blomsteraffären igår och fyndade minipumpor och de fick ju en alldeles perfekt plats i kvadraten under locket. Det får vara pyntet just nu men när julen närmar sig så bytar jag nog ut det mot tomtar eller mossa.

Nu är jag på väg hem efter en lyckad redovisning och väl hemma ska jag tvätta och läsa genom sammanfattningarna och anteckningarna en sista gång inför tentan på tisdag. Klumpen i magen har börjat infinna sig men jag ska bara göra vad jag (...och lite därtill) sen får vi se va det räcker till, håll tummarna mellan 08.00-12.00 imorgon!
Ikväll släpper jag böckerna och går på BoIS sista hemma match, det kan passa bra att tänka på annat och heja fram dem till vinst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback