Veckorna flyger förbi

En fullspäckad dag börjar gå mot sitt slut och jag ska villigt erkänna att jag längtar tills jag skuttar ner i sängen och ska få en god natts sömn. Innan dess tänkte jag hinna med att fixa med mina blommor balkongen, äta dipp och med grönsaker samt att leta efter all kurslitteratur som jag behöver till hösttermin. Jösses vad många böcker, jag kommer bli ruinerad! Äh så drastiskt är det väl inte men jag hade gärna lagt den förmögenheten på något annat skoj, som jeans, skor eller annat materiella ting men, nåja. Man kan inte få allt.
Imorgon är det onsdag och det innebär att det snart är torsdag och då har jag en massage inbokad, åååhhhhhh härligt. 60 minuters njutning, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback