Okej....

Två sidor kvar, sen är tentan klar!
den känns hyfsat bra men jag hoppas de är snälla i rättningen, haha. Väntar fortfarande på resultatet från omtentan också...märkligt dryga är lärarna på att rätta. Skulle gärna vilja veta om jag kan släppa tanken på den, speciellt med tanke på att omtentan är den 18:e juni...två dagar efter min 25-årsdag och två dagar innan midsommar... Låter sådär lockande att behöva åka till skolan då. 
Nåja, jag får snällt vänta eftersom jag inte kan göra så mycket annat.
 
har annat, mycket roligare saker att tänka på, som vår fest! WOHO. Vi kom äntligen loss och bestämde oss för att hålla en gemensam 50-årsfest. Det ska blreliktet skoj och jag vill börja planera i god tid, så nästa vecka, efter hemtentan och mitt seminarie så sätter jag igång.
 
nu ska jag dock återgå till mitt kaffe, min macka och de två sista sidorna på tentan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback