Vinst i dubbel bemärkelse

Efter den goda frukosten så blev det en kort vila innan jag hämtade upp pappa för att köra till Ulkavallen och titta på Borstahusen-Hittarp. Det såg illa ut till en början men slutresultatet blev 2-1 till Borstahusen och därmed vinst, och det blev även vinst för mig! 2-1 på resultatlotten och vips, så gick jag med vinst, bara genom att kolla en match, sååå att det lönar sig att kolla fotboll. Kanske får köpa en lott på morgondagens match också? :)
På matchen idag så blev det en mini-släktträff, vi var några stycken där. Sötaste Carl, Nellie och Loui var där, farmor, Thomas, Jonas, pappa, Lucas, Gabby, Tulle, och jag, ja och så Linus, men han var ju på planen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback