Uppdatering på kvällskvisten

Jag tar tillbaka det jag skrev i måndags...tentan är större än vad jag planerat att den skulle vara och den har gjort mig tokig ett flertal gånger under veckan. Mitt mål var att försöka vara klar tills imorgon, för att slå två flugor i en smäll genom att lämna in tentan innan morgondagens seminarie och därmed slippa åka till Malmö på måndag. Grovjobbet och grundtexten är klar, de erkänner jag, men jag är inte nöjd med mina svar överhuvudtaget. Frågan är om jag kommer bli mer nöjd genom att sitta med tentan i helgen och göra småförändringar eller om jag helt enkelt ska lämna in den som den är nu och ta det för vad det är...åh man vill ju inte behöva göra om den! Jag får helt enkelt sova på saken, gå upp i tid imorgon och läsa genom tentan och känna efter vad magkänslan säger. 

Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback