9 veckor avklarade

Oh hejåhå. Idag vart det sista dagen och kanske även sista gången jag arbetade som boendestödjare. Ett sommarjobb som blivit återkommande under hela min utbildning och som jag verkligen trivts med. Klienter, kollegor och övriga man träffat har varit grymma och jag har lärt mig så himla mycket som jag kommer bära med mig för alltid. Tack Li för chansen och informationen den sommaren 2013 som ledde fram till sommarjobbet! 😊 

Jag fick en jättefin blomma av kollegorna som tack för den här tiden och jag själv hade bakat en kaka som tack från min sida. Det är verkligen ett avsnitt i min lilla livshistoria som avslutas idag. Det blir också mer och mer verkligt för mig att utbildningen närmar sig sitt slut och att jag mest troligt (håll tummarna) inte ska sommarjobba mer utan istället jaga rätt på en tillsvidareanställning. Märkligt men jag är samtidigt så redo. Jag ser fram mot hösten och de två avslutande kurserna som verkar väldigt spännande och intressanta och i januari kan jag titulera mig socionom och få min examen, galet. 





Kommentarer
Postat av: Li

Åh mysigt! På väg mot nya äventyr, grymt jobbat! 👌🏼😘

Svar: Ja verkligen. Skräckblandad förtjusning. Imorgon svänger vi de lurviga 💃😘
Johanna

2015-08-21 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback