Tisdag

Halvdag på jobbet vilket resulterar i mer tid till förberedelser och planering inför kommande fest. Och lite skolarbete. Jag vill gärna tro att jag är helt färdig men så är ju inte riktigt fallet. Vi har en stor redovisning kvar och den ska vi göra grym! Vi ska ses på torsdag och fredag och bli klara och därefter är det redovisning den 12:e och sen....ja ni hajjar. Woopidoopido! 

Examensfest alltså...snart är det dags. Dock kvarstår en del jobb och förberedelser. Jag har en bild av vad jag vill göra och hur jag vill ha det men frågan är om tiden finns. Det är en del annat som tar upp min tid fram tills dess att festen äger rum men jag får försöka ta mig tid och göra det jag hinner. Oavsett så ska det bli riktigt härligt att få fira min examen tillsammans med alla nära och kära, jobbet och förberedelserna lär vara värt mödan. 

Dags att sätta igång! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback