stressigt skit

allting börjar kännas lite bättre i vardagen nu, men allt det negativt finns trots allt kvar i bakhuvudet
i vilken fall som helst så var det fete prov i rättskunskap idag, 186 sidor får jag be!
där tycker jag faktiskt att ni som läser min blogg, vilket i och för sig inte är många (!) ska visa lite medkänsla. Dessa 186 sidor motsvarade 10 kapitel, vilket var hela boken. Och för att få er att visa lite med medkänsla vill jag också nämna att en tre-sidig rapport om ett brottsmål också skulle vara inlämnat idag, och som smart planerare så började jag med rapporten ca halv 11 igår kväll, vilket jag inte rekommendera!
i vilket fall som helst, så ställde jag väckarklockan på 06.40, då tänkte jag att skulle hinna duscha, och under frukosten skulle jag hinna att gå igen mina anteckningar... men jag var som ni kan tänka er mega trött eftersom rapporten blev färdig ca 00.30 , så jag tänkte att några extra minuter inte kunde skada. jag blundade och ni vet den där känslan som känns som att man är vaken och har 199% koll på vad klockan är? om ni inte vet, så behöver ni inte bry er om dessa kommande meningar. jag låg där och blundade och kände att jag höll koll på klockan, men plötsligt av någon anledning ryckte jag till i min lealösa kropp och tittade på klockan, 07.37(!) herregud, jag hade prov om 23 minuter. snabb som jag är, duschade jag av mig mega snabbt, verkligen mega snabbt, hann knappt sätta igång duschen förrän jag stängde den igen.. sen drog jag på mig de kläder som närmast mig och sprang ner för trappan. utan någon mat i magen samlade jag ihop min rapport och mina anteckningar och sprang ner till bilen och startade den. När jag sen körde på väg till skolan, i ilfart, eller inte ilfart eftersom det ärmax 50km/h i hela stan, men ändå snabbt så läste jag mina anteckningar samtidigt, men detta är DOCK INTE NÅGOT JAG REKOMMENDERAR.. givetvis är jag en så duktig bilförare så det hände givetvis ingenting, puh kanske man ska säga...
aja, ska inte vara alldeles för självsäker, men jag hann i alla fall till lektionen, steg in i klassrummet 08.03 och som tur var hade dörren inte stängts. detta var ändå den lätta delen, men provet var utan ´tvekan ett av det svåraste jag gjort om man bortser från jävla småföretagande kursen. Provet var på 8 sidor!
gjorde mitt bästa, som mina föräldrar har lärt mig, men vart det leder, tja det kommer väl genom resultaten om någon vecka. bajs på det minsann.

annars har dagen varit som den brukar vara när det är fredag, god middag hemma med päronen och sis. det enda problemet var att liziz var sugen på coca, så vi tog hojen, eller inte hojen, lata som vi är menar vi bilen när vi säger hojen, till city gross och handlade coca och naturchips! åh fy satan vad gott. och på vägen ut så tryckte vi varsin leksak i de automaterna ni vet? kostar en femma eller en tia, men det kan jag berätta var bortslängda pengar, vilka jävla skitsaker! en sketen nyckelring med en uggla i? varför en uggla?! är det någon i världen som ens tycker om dessa hooande skitfåglar? ähhh, sur blev jag

imorgon är det kusin kalas/fest hos skurt med alla kusiner. middag och allt och sen kanske utgång, inte bestämt mig riktigt, vi får se vart tankarna för mig :)
och förresten, töser jag håller alla mina två tummar för er i tävlingen i göööötteeeeeeböööörrrrrgggg! ;) ni knäcker

Kommentarer
Postat av: lina

men varför har du aldrig sagt till mig att du har en blogg? :O

2006-11-28 @ 19:28:51
Postat av: Annay

Haaaaaaaaaaj jojo, skulle bara säga hej.
Håller med Lina.det har ud inte sagt till mig heller.

2006-12-01 @ 18:49:21
Postat av: KAJSY

JA FAN VAD ROLIGT ATT HITTAT DIG..
LOVE YOU DARLING. DU ÄR SÅÅÅ SÖT SÅ!

2006-12-03 @ 00:02:29
Postat av: kajsy

skriv då skithue

2006-12-04 @ 10:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback