morgonstund har guld i mun?

nyss hemkommen från da work på curlingen, inte så värst jobbigt men ändå segt. Efter kvällsmaten vill man bara ta en dusch, dricka lite kaffe (vuxet va?) och bara allmänt mysa, men attans. Klockan 20 var det dags för jobb till 22 och här sitter jag nu, nyss hemkommen.

Och mästare på att planera som man är, sitter jag med gruppens utvärdering och ska just börja. trots små marginaler ska nog allt hinna skriva en sida innan jag går och lägger mig. Sen har man alltid Claes-Magnus lektion på 120 minuter där jag ändå inte gör ett endaste skvatt!

Annars väntar en alldeles för hektiskt helg där både lördag och söndag börjar på de mest avskyvärda sättet, att öppna Curla.nu 07.30 på morgonen! ja gott folk, ni hörde rätt. 07.30 ska lilla jag ha pela upp kroppen ur den varma sängen, duschat, vara fräsch, ätit frukost och tagit mig ut till Curla där jag med mitt trevligaste morgonhumör(?) ska ta mot kunderna som ska ha konferens, herre min skapare...

Kommentarer
Postat av: mandy

ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback