31/8


nu ar det annu mer tomt i vart casa, vara sista gaster akte idag..Ingrid och Thomas..och mammi och pappi i onsdag, sa nu ar vi ensamma igen.
De senaste veckorna har varit mycket handelserika med mycket vanner och stahej, men det ar mycket skoj! :)
Var i 10.000 ar gamla grottor i Porto Cristo med ingrid, thomas och jonas i onsdag, fan vilken upplevelse, det var helt otroligt ! jag tog massa bilder, men jag har inte hunnit lagga upp de an, sa ni far se en annan dag, men jag lovar er, det var haftigt!

1/9 imorgon, helt otroligt det ocksa, fy satan vad tiden gar fort..har varit har mer an tva manader..helt crazy..aven om vissa dagar har varit trakiga och jag inte haft roligt alla dagar, sa har tiden flugit ( vet aldrig om man skriver med u eller y, sa skit i det ullis, att ratta mig, mohahah ! :) tiden har flugit ivag i vilket fall som helst! jag minns det som igar nar "Dj glenn", haha, sa i mikrofonen i student taltet att jag ville halsa till min pojkvan och vanner att jag skulle aka ivag i 4-5 manader. och nar sista laten spelades och ullis och jag grat i kapp med varandra..jag minns det som igar..jag blir till och med rord nu, fan jag vad saknar er, jag namner inga namn, ni vet vem ni ar..ni har kommit att betyda annu mer an vad ni gjorde innan jag akte. ni ar helt enkelt grymma !

puss till alla dar hemma, snart ar jojo back in town, och da javlar,  forbered er for fest !

Kommentarer
Postat av: Farah

Snaaaaart e Jojo hemma! Jippie!

2007-09-01 @ 09:59:04
Postat av: I &T

Hej Mina härliga ungar !!!
Tack för fina nio dagar med både regn, sol och utflykter. Vår resa blev försenad med 1,5 timme så vi landade inte på Kastrup förrän hon var halv två. Nu e vi himma igen i den vanliga lunken mycket kallare än hos Er.
Sköt om Er och ha de så bra.

2007-09-01 @ 11:08:46
Postat av: Jojo

farah är min snuttigull, tjalalalaaaa. ring fler gånger !:)PUSS!

2007-09-02 @ 14:40:52
Postat av: Jojo

Tack själv Ingrid och Thomas! Det var riktigt mysigt alltihopa, så vi tackar också! :) tråkigt att ni blev försenade, men nu är ni hemma i alla fall. Här är lika varmt och skönt som när ni åkte och vi solar och badar och har det allmänt skönt! :)
Vi hörs av! Ha det bra!
Puss och kram Johanna och Jonas !

2007-09-02 @ 14:43:11
Postat av: Ullis

Jojooo... Flugit, Flygit, what ever.. Längtar iaf tills ni fluuuger hem ;)
Saknar dig så !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback