¡Adiós!

Adiós amigos var jag tvungen att saga forst till Dannis och olle igar och till Mandy idag..det var lite sorgligt minsann. Vart lilla hus som har varit fullt av sand, luktat fis men innehallit mycket vanskap ar nu tomt igen..

men veckan har varit mycket underhallande och riktigt,  riktigt rolig! det har innehallit b la


sol, fisar, mamma, burger king, regn, bad, coca cola, "goomorgon, goomorgon, goomorgon", ingen sovmorgon, fest, ol, Enjoy, trampebat, pappi, fodelsedag, nachos, Vodde redbull, hyrcykel, snarkningar, sand, sang, "det ar inte att tanka pa", sandslott, Apoteket, Ingrid, grillning, medelhavet, alldeles for mycket pengar i dricks(olle), " det ar ingen dalig...", sidovagnar, Wdk, kramar, fotboll, sangria, topless bokforing och mycket mycket mer ... !


det har helt enkelt varit en javligt roligt vecka och jag vill att ni skulle stannat langre, men man ska vara tacksam for det lilla, ni gjorde veckan underbar !


130352-67

annars gar dagarna vidare, och vem kan egentligen klaga, ett dopp i Medelhavet och du ar som en ny manniska


(det ovanstaende skrev jag mest for att gora er dar hemma lite avundsjuka och likasa med bilden, mohaha ! )

Kommentarer
Postat av: mandy

tack sjalv for en sjukt rolig vecka! ingen dalig vecka alltsa!

2007-08-27 @ 13:45:07
Postat av: Farah

Wohooo, va skönt och höra att ni har haft kul iallafall, och att du överlevde fisarna!!

2007-08-28 @ 07:25:59
Postat av: emelie

jojo I miss you to. Förlåt för att jag inte har hört av mig, jag suger. Jag ringer på söndag om jag inte hinner imorgon eller på lördag. <3

Postat av: Elle. M

Sjukt fin vecka, lite för lite chill bara. Var trött som en snöhäst på måndagen. Men fina sidovagnar. Hoppas att toplessen håller i sig, Olle, Ingen dålig räknare. Ha det gott vännen.
Ps" PASS POÅ, DET E SNOOORHALT!"

2007-08-31 @ 18:33:33
Postat av: Anonym

det ar snooorhalt !!

2007-08-31 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback