allt ar frid och frojd



 efter manga om och men sa hittade aven Dad hit till Mallis, fast han tog en kort Europa turne innan han val landade har. Enligt flygbolaget Spanair fanns inte hans flyg, trots att han hade sin biljett i handen, sa de bokade plotsligt om hans biljett sa han hamnade i Barcelona! vilken utflykt va?. nar han val kom till Mallorca sa var hans bagage borta, hahah vilken dag, stackars Dad, men nu ar han antligen har! :)

Annars flyter dagarna pa, fest igar och det blev lite val mycket, och jobba kl 09.00 ar ingen hojdare nar man smyger in genom dorren 05.00, men man ska ha sadana dagar ocksa, visst?

annars vanner, sa vet jag tva saker som inte ni vet, tihi men jag far inte saga! :) hoppas ni blev nyfikna nu, mohaha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hajsan! Vilken tur att alla har landat hos er nu...
Hörde att ni hade litta dåligt väder när mina kära föräldrar anlände till er igår. Här har det varit 27 grader varmt o lite solsken då och då. Jag blev ju oxå nyfiken vad är det för hemlisar du sitter inne med? Ha de bra där nere och ta väl hand om våra parents ;)
Kramiz Linda

2007-08-23 @ 20:11:06
Postat av: Ullis

Jojo du och dina hemlisar :) Man blir ju meganyfiken ! ;P

Postat av: Annay

Jojoo!:D hur mår du?

2007-08-24 @ 14:23:25
Postat av: Jojo

men ullis, det ar ju det som ar meningen, jag trivs med hemligheter, mohahah! :)
hur var Ayia?! jag vill veta, har bara hort nagot om en klant som packade ner sitt pass?
vet inte vem det var men :P hahah!

2007-08-24 @ 19:25:39
Postat av: Jojo igen

Jojo mar bara bra! :) sjalv ocksa?
allt var bra pa Rhodos? eller ar jag helt fel ute? hm forlat da :p

2007-08-24 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback