grrr!


ibland vill jag verkligen stalla mig framfor dessa manniskor och bara morra at dem! bara sta och se farlig ut och bara grr, precis som ett lejon eller en tiger! sa farlig.
dessa manniskor kan verkligen ga en pa nerverna nar de star framfor en och i princip idiotforklarar mig. USCH PA DEM!
dessa arroganta manniskor som inte ens har tid och talamod att forsoka forsta vad man sager!

lar er engelska!

saklart pratar jag om dessa irriterande tyskar.

jag ber om ursakt, men det ar min asikt, forlat om jag kanner nagon med tyskt ursprung eller nagot..hahah

Kommentarer
Postat av: mamma

du lär dig ........du vet vad liziz sagt i all år....ha ha

2007-08-10 @ 11:53:10
Postat av: Farah

Hahaha, men svara dom på svenska, eller ännu bättre låtsas prata tyska. Dom kan inte säga nått!!

Postat av: Ingrid

Bara stå på daj för dom tror att dom äger hela världen........

2007-08-10 @ 15:43:25
Postat av: Lina

Vi ska inte festa ihjäl oss Jojo vännen! Men festa ska vi! Klart vi har hunnit ladda om tills du kommer hem, och det är inte ens lång tid kvar. 2 månader, det är ju sjukt!! Ta hand om dej, jag ska hälsa de andra tjejerna! :D

2007-08-11 @ 16:17:58
URL: http://linala.blogg.se
Postat av: mandy

säg till dem att inte vara så kaxiga de har ju trots allt förlorat två världskrig. har försökt ringa dig men du värkar vara en upptagen kvinnna! 7 dagar kvar nu!

2007-08-11 @ 21:52:45
URL: http://mandy-more.blogspot.com
Postat av: Tulle

jojo, läget? jag saknar dig din tok!

2007-08-12 @ 12:32:29
Postat av: Jojo

tulle! har du ocksa hittat hit? tjohoo!
det ar bara bra, hur ar allt sjalv? inte sugen pa en resa nu snart?
saknar dig med!

2007-08-12 @ 17:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback