irriterande men mysigt luciatåg

måste faktiskt erkänna att jag blev liiiite irriterad när jag hamnade bakom detta luciatåget. det hela slutade med att det tog 25 (!) minuter från Rådhustorget ut till Curla +  att jag blev försenad till jobb, men allting löste sig ändå! och roligt att ullis ringde med världens gladaste stämma och fråga; " är det du i bilen bakom" , jag är på en av hästarna, haha och så vinkade hon glatt till mig. och jag kunde faktiskt inte mer än skratta till det var faktiskt jätte mysigt och det höll en hög mysfaktor, många folk stannade och vinkade till tjejerna på hästarna och många öppnade sina fönster/balkonger för att titta vad som hände.:)
vi är en liten stad, men det är här det händer, keep going !




( ni kan egentligen spola fram tills efter 40-50 sekunder, då ser ni hästarna. det i början visar bara hur sakta det gick! )

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahhaa jag riktigt njöt när jag såg den sjukt långa kön bakom oss ;D

Postat av: Lina

hahaha, det är vi! och jag njöt också av kön kan jag faktiskt meddela! hemskt va:)

2007-12-14 @ 14:15:47
URL: http://linala.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahaha mysigt :) men du kunde ju valt en annan väg. Låt hästarna vara ifred :p

2007-12-14 @ 14:21:27
URL: http://jessicatycker.webblogg.se
Postat av: Anonym

ett stycke hästkött.

2007-12-14 @ 18:10:32
Postat av: Jojo

låt hästarna vara ifred?!
de ska låta vägarna vara ifred!! :)

2007-12-17 @ 09:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback